ساز دسته دوم
خرید ساز کارکرده در سازباز

اکثر هنرجویان عزیزمان سازهایی دارند که به هر دلیلی قصد فروش آنها را دارند. سازباز قصد دارد سازهای دست دوم شما را خریداری کند. شرایط خرید ساز دست دوم شما در ادامه به وضوح بیان شده است، اگر قصد فروش ساز دست دوم خود را دارید تنها کافیست فرم زیر را به طور کامل پر کنید. دقت داشته باشید که باید ساز شما سالم باشد. شماره تماس مندرج در فرم نیز صحیح و قابل دسترس باشد چرا که همکاران ما حداکثر ۲۴ ساعت بعد از دریافت اطلاعاتتان با شما تماس خواهند گرفت.
۳.

بعد از دریافت، کارشناسان ما با دقت ساز را بررسی می‌کنند و قیمت نهایی ساز به شما اعلام می‌شود. در صورت تایید، مبلغ به حساب شما واریز می‌گردد(پرداختی ها روزهای شنبه انجام می‌شود).

۴.

در صورت عدم تمایل شما به فروش، ما دوباره ساز را بسته بندی کرده و با مناسب‌ترین روش پستی برای شما ارسال می‎‌کنیم. در این مرحله هزینه برگشت به عهده مشتری خواهد بود.

۱.

ابتدا فرم را به طور کامل پر کنید، از ساز خود عکس و ویدیو نوازندگی تهیه کنید و با فرمت zip با حداکثر حجم ۲۵ مگ در فرم زیر بارگذاری کنید. همچنین می‌توانید آنها رو در واتس‌آپ برایمان ارسال کنید.

۲.

کارشناس ما بازه قیمتی خرید ساز را تلفنی به شما اعلام می‌کند. در صورت موافقت، ساز را به شکل ایمن بسته‌بندی کرده و  ارسال کنید(پست، تیپاکس، چاپار، پیک). هزینه ارسال به عهده سازباز است.

    نمونه عکس و ویدیو