خرید اقساطی ساز

مجموعه سازباز به منظور سهولت بیشتر شما هنردوستان گرامی و فراهم آوردن شرایط مناسب در راستای تهیه ساز مناسب خود، اقدام به راه‌اندازی سامانه فروش اقساطی ساز و لوازم جانبی بر روی وبسایت خود نموده است. در این راستا، مجموعه سازباز با معتبرترین شرکت‌های خرید اقساطی همکاری نموده و خدمات آنها را، در اختیار شما قرار داده است. شما همراهان عزیز سازباز می‌توانید از دو روش ایزی پی و و ازکی‌وام ساز مورد علاقه خود را به صورت اقساطی از ما خریداری کنید. دیگر روش اقساطی چک صیادی بنفش سازباز است که در ادامه با آن آشنا می‌شوید.

خرید اقساطی ساز

در صورت کامل بودن مدارک، شما می‌توانید تا سقف ۴۲ میلیون تومان از سازباز تسهیلات دریافت کنید.

باز پرداخت هر سه ماه یکبار و مدت اقساط می‌تواند ۱۲ ماهه یا ۱۸ ماهه یا ۲۴ ماهه باشد. دقت داشته باشید که اولین پرداختی شما سه ماه بعد از خرید خواهد بود.

چک صیادی بنفش، مدارک شغلی (مانند گواهی اشتغال، گواهی استخدام، جواز  کسب، کارت مهارت، فیش حقوقی و ….)، پرینت حساب ۳ ماه بانکی که شعبه آن را مهر زده باشد (پرینت حسابی که بیشترین ورودی را دارد). توجه داشته باشید که داشتن چک صیادی بنفش الزامی است یعنی شما بدون آن نمی توانید از سازباز خرید قسطی داشته باشید.

در صورت کامل بودن مدارک کل پروسه تامین کالا یا دریافت تسهیلات حداکثر ۴ ساعت زمان نیاز دارد.

تمام کالا های موجود بر روی مجموعه سازباز.

از یک ماه تا ۲۴ ماه به انتخاب مشتری

برای تسهیلات بالای ۸ میلیون تومان، علاوه بر چک‌های بازپرداخت تسهیلات که هر سه ماه یکبار می‌باشد، یک برگ چک ضمانت نیز می‌بایست پرداخت شود.

مجموعه سازباز مبلغ پیش پرداخت را به عهده خود شما عزیزان قرار داده است و شما از صفر ریال تا هر مبلغی که تمایل داشته باشید رو می‌توانید به عنوان پیش پرداخت در نظر داشته باشید. در واقع شما می‌توانید بدون هیچ پیش پرداختی نیز اقدام به خرید قسطی نمایید.

چک‌ها یا به صورت حضوری یا از طریق پیک و شرکت‌های پستی برای سازباز ارسال می‌شوند که در همه این حالات هزینه ارسال آن بر عهده مشتری می‌باشد.

خیر، کلیه مراحل به صورت غیر حضوری انجام می پذیرد.

خرید اقساطی ساز با سازباز

001 (4)

ثبت درخواست

کالای خود را انتخاب کنید، مدارک مورد نیاز را تهیه کرده و با کلیک بر روی دکمه زیر و پر کردن فرم مربوطه به طور کامل درخواست خود را ثبت کنید.

    002 (2)

    پیگیری درخواست

    شما عزیزان می‌توانید  از طریق واتس‌آپ شماره تلفن ۰۹۱۲۳۰۹۴۰۴۷ و یا تماس تلفنی با کارشناسان سازباز درخواست خود را پیگیری کنید.

    003

    تماس با پشتیبانی

    در صورتی که نیاز به مشاوره بیشتری برای خرید اقساطی ساز دارید با کارشناسان پشتیبانی ما تماس بگیرید(شماره‌های مندرج در سایت).